ĮGYVENDINAMAS PROJEKTAS „PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMOKOKYBĖS GERINIMAS ALYTAUS R. SAV.

2020 11 24
ĮGYVENDINAMAS PROJEKTAS „PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMOKOKYBĖS GERINIMAS ALYTAUS R. SAV.

Alytaus rajono savivaldybės administracija įgyvendina projektą Nr. 10.1.3 ESFA R 920 110005 „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Alytaus rajono savivaldybėje. Projekto tikslas - padidinti gyventojų pasitenkinimą Alytaus rajono savivaldybės administracijos teikiamomis administracinėmis ir viešosiomis kultūros paslaugomis bei asmenų aptarnavimu.
2017 m. atliktas Alytaus rajono savivaldybės viešųjų paslaugų teikimo vertinimo tyrimas, kuris parodė, kad silpniausios viešųjų paslaugų teikimo sritys yra verslo bei kultūros. Taip pat išryškėjo ir techniniai paslaugų teikimo trūkumai - nusidėvėję ir pasenę telefonijos tinklai, dėl ko neretai klientas buvo priverstas skambinti kelis kartus, ieškoti informacijos, reikiamų specialistų. Be to, kokybiškai suteikti paslaugas bei tinkamai aptarnauti interesantus Kultūros centro darbuotojai neturėjo galimybių ir dėl to, kad prieš pradedant įgyvendinti projektą Kultūros centras neturėjo paslaugų teikimui pritaikytų patalpų, paslaugos buvo organizuojamos decentralizuotai, informacija buvo nesusisteminta, todėl dažnai paslaugų gavėjų nepasiekdavo. Šiuo metu Alytaus rajono kultūros centras su 11 skyrių seniūnijose teikia informaciją apie amatininkų, rajone veikiančių verslininkų, ūkininkų teikiamas paslaugas bei produktus, bendruomenių vykdomas veiklas, kultūros renginių organizavimą. Be to, teikiamos paslaugos ir verslo sektoriui: įvairios konsultacijos verslo klausimais, produkcijos sertifikavimo, mugių organizavimo, leidimų išdavimo ir kt. Siekiama pagerinti Kultūros centro teikiamų paslaugų kokybę, centralizuoti paslaugos teikiamą ir susisteminti informaciją, Kultūros centro skyriuose projekto įgyvendinimo metu atnaujinamas telefonijos tinklas, įkurta klientų aptarnavimo vieta Alytaus rajono kultūros centro patalpose, kuriose paslaugos klientams suteikiamos vienoje vietoje. Siekiant įtvirtinti kultūros paslaugas Alytaus rajone teikiančių įstaigų įsipareigojimus, klientų aptarnavimo principus, paslaugų kokybės standartus ir užtikrinti gyventojų lūkesčius atitinkančią kultūros paslaugų kokybę bei tinkamą aptarnavimą, parengta Piliečių chartija, įdiegti paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės standartai. Bendras ir visoms vienodai taikomas vadybos pagrindas leidžia užtikrinti efektyvesnį procesų planavimą, valdymo organizavimą bei kontrolės vykdymą. Įdiegiami kokybės vadybos ir aptarnavimo standartai padeda konkrečiai apibrėžti teikiamų paslaugų spektrą, nustatyti privalomus žingsnius, įvardyti atsakingus asmenis ir siektinus rezultatus. Projekto įgyvendinimo metu rengiama veiklos organizavimo procesų ataskaita su teisinio reglamentavimo dokumentacijos analize bei teikiami pasiūlymai dėl pakeitimų, atliekama paslaugų ir asmenų aptarnavimo procedūrų (procesų) optimizavimo galimybių analizė ir teikiamos rekomendacijos, rengiamas koreguojamų procesų aprašas ir įdiegtų procesų ataskaita. Mokymų ir gerosios patirties vizitų pagalba stiprinamos teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimui reikalingos darbuotojų kompetencijos. Dėl projekto metu įgyvendinamų veiklų Alytaus rajono gyventojai gaus kokybiškesnes, jų poreikius atitinkančias kultūros paslaugas.
Projektas finansuojamas pagal 2014-2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos priemonę Nr. 10.1.3-ESFA-R-920 „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas savivaldybėse" Europos socialinio fondo ir Alytaus rajono savivaldybės lėšomis.
Alytaus rajono savivaldybės informacija